fotóalbumok  -> Zastava 750

fotózás dátumakisképleírás
2004. tavasza #01eddig 43 kattintásVadítóan szemezünk épp
2004. tavasza #02eddig 33 kattintásMutasd az orcád, aranyom
2004. tavasza #03eddig 33 kattintásKicsit visszábbról is... úgy...
2004. tavasza #04eddig 32 kattintásJó a farod beijbe :) Ohh, nini, egy Moszkvics búvik a háttérben :)
2004. tavasza #05eddig 27 kattintásFartáji csendélet. Csak meg ne tudja, hogy lefotóztam :P
2004. tavasza #06eddig 34 kattintásGyorsan, még ez a kép belefér hátulról, mielőtt rajtakapna :D
2004. tavasza #07eddig 31 kattintásKicsit bibis a lábatája, de ezen még lehet segíteni
2004. tavasza #08eddig 27 kattintásVaras az orra is, biztos megfázott
2004. tavasza #09eddig 51 kattintásSzia Dumbó! :D
2004. tavasza #10eddig 37 kattintásA vörös kárpitot előszeretettel rágja az idő vasfoga... nemtom mi lehet rajta olyan finom... :-/
2004. tavasza #11eddig 39 kattintásEz meg egy egér vasfoga lehetett
2004. tavasza #12eddig 37 kattintásA szomszédban egy újabb moszkvics, ami történetesen a régebbik, de ez most mindegy... ne zavarj, most épp megfigyelek innen a rejtekemből!
2004. tavasza #13eddig 28 kattintásEgy fülmosás (ld. Dumbó) igazán ráférne, kicsit koszos a kárpitja
2004. tavasza #14eddig 33 kattintásÍme a vezérlőpult.
2004. tavasza #15eddig 27 kattintásDuda. Kézzel esztergált, minden gyárban fellelhető műanyagból :) Szépen látszik rajta a "no má megin maszekolni kell" finomság.
2004. tavasza #16eddig 30 kattintásA pilóta birodalma teljes egészében. (minusz a váltó)
2004. tavasza #17eddig 33 kattintásAz ablak közepén figyelő galambfos apróbb konstrukciós hiba... néhánnyal lejjebb megérted, hogy mitől van.
2004. tavasza #18eddig 35 kattintásCsendélet. Lehet nosztalgiázni :)
2004. tavasza #19eddig 33 kattintásA visszajelző rendszer. A nagy középső szerintem beazonosítható, de a többire álljék itt egy hevenyészett fordítás jugoszlávról magyarra: voda:víz, dinamo:töltés, ulje:nemtom, de sok minden nem lehet :P, gorivo:nafta. És ennyi! És elég! Minek több? Kit érdekel, hogy hány fok van kint?
2004. tavasza #20eddig 35 kattintásAz akkoriban ritkaságszámba menő lemezvastagság miatt az előző tulaj kiülte a láblemezt... éérdekes...
2004. tavasza #21eddig 35 kattintásAz ablak (lemezszínű) és a láb (fekete) klíma
2004. tavasza #22eddig 24 kattintásAz ajtó zsanérja, valamint a kicsapódás ellen védő gumiberendezés. Mint látható a hátsó ülés az ajtó sarkában kezdődik, tehát nem nehéz bekászálódani, mint megannyi más kétajtósba.
2004. tavasza #23eddig 27 kattintásAz ülés csuklómechanizmusa. Puritán, de működik. Viszont semmi nem tartja lent egy erősebb fékezésnél, nincs beakasztva vagy effélék, bármikor fel lehet hajtani.
2004. tavasza #24eddig 38 kattintásA csomagtér. Ez mind! Ugye milyen tágas? Jah, és elől abban a mély lyukban lakik a pótkerék, a gumi alatt, ahol most fű látható bedig az aksi szokott megbújni. Szal jó közelítéssel két aktatáska egymáson még kényelmesen elfér benne.
2004. tavasza #25eddig 26 kattintásA krómozás fénye már kicsit megkopott az eltelt majd' 40 év alatt, de annyi baj legyen.
2004. tavasza #26eddig 25 kattintásMinden autó szinte ragályos betegsége: a sarkok varasodása. Szegénykém ő is elkapta. Majd kikúráljuk belőle! :)
2004. tavasza #27eddig 29 kattintásA dudát elrejtő, kicsit Mercedes-beütéső műanyagdarab, mikor még nem hányta le magáról a foncsort igazi éke lehetett a kocsi orrának.
2004. tavasza #28eddig 27 kattintásA MindigDivat hőálló ezüstfesték nem a legszebb a felnin, de legalább valamennyire véd a rozsdától. Az eredeti, ugyancsak cca. 40 éves dísztárcsák remekül csillognak bele az minket elűzni kívánó gonosztevő szemébe, ezzel helyzeti előnybe hozva minket.
2004. tavasza #29eddig 36 kattintásA motortér. Az autó kézhezvételekor ez a patyolat tisztaság fogadott. Persze akkor még nem volt lebontva a hengerfej :D
2004. tavasza #30eddig 44 kattintásBár nemigazán látszik, de mérnöki pontossággal a blokk nem egész 32 centi hosszú. Olyan kis aranyos :)
2004. tavasza #31eddig 27 kattintás...szélességre pedig 13 centi...
2004. tavasza #32eddig 24 kattintásA hűtő bárhogy is nyújtózkodik, nem üti meg a 27 centit szélességben
2004. tavasza #33eddig 31 kattintásNo erről beszéltem, mint konstrukciós hiba. Megoldására szolgálhat 1 db. rongy, ami lehet akár a belső ablaktisztításra rendszeresített viledás szivacs is. A hiba forrása egyébként a rendszámtábla illuminator :P
2004. tavasza #34eddig 29 kattintás...ezt manapság 5 millió alatt csak ráfestik/levonózzák az autóra...
2004. tavasza #35eddig 26 kattintásA hátsó doblemez és a hátsó ülések mögötti csomagtér egy szeglete. Olyan kis gumibolhák fognak itt hátul mindent egybe.
2004. tavasza #36eddig 30 kattintásA hátsó rakodótér magassága 27 centi a kalptartóig, az üléstámlához mérve elérheti akár a 30 centit is!
2004. tavasza #37eddig 29 kattintásA hátsó ülést lehajtva (mert le lehet!!!) hatalmas rakteret nyerünk! (megjegyzés: az üléstámla hivatalosan lehajtva vízszintes pozícióban van, most csak azért van így kitörve, mert nincs alatta maga a hátsó ülés) Az a sárga izé amúgy, ami belóg a képbe az a beszállást elősegítő kapaszkodó.
2004. tavasza #38eddig 26 kattintásEgy másik szögből, csak hogy érezhetőek legyenek a méretek. Itt kérem bármi elfér!
2004. tavasza #39eddig 25 kattintásHa bent van az ülés, még úgy is végtelennek tűnik a tér :))
2004. tavasza #40eddig 29 kattintásÍgy fest kicsit más perspektívából.
2004. tavasza #41eddig 32 kattintásDe szerettem ezt a papucsot... vagy 5 évig bírta! Nem hazudok! Emlékszem, még amikor fősulira mentem akkor vettük. Mivel közvetlen érettségi után mentem, így az 1998ban volt. Ezek a képek meg 2004ben készültek... Az lazán 6 év! Pama iz da worldclass! Gyerekek, hatalmas márka! öö... hol is tartottam? Jah igen. Ennyi tér van az ember lábának vezetgetés közben.
2004. tavasza #42eddig 30 kattintás....miközben ugyanazzal az ülésbeállítással ennyi egy hátul terpeszkedő, ugyancsak 1.75 magas emberkének.
2004. tavasza #43eddig 29 kattintásMás perspektívából a vezetői tér. Magam fotóztam, ezt a nézetet kicsit kacifántos volt elérni :)
2004. tavasza #44eddig 26 kattintásA moszkvics és a zaszti. Annyira nem is számottevő a méretbeli különbség.
2004. tavasza #45eddig 32 kattintásAz autók orránál nézve ennyi. Gondoltam hátha a másik nézet csal valamennyit. Így már jobban látszik, hogy ki mennyivel nagyobb.
2004. tavasza #46eddig 29 kattintásA magasságban szinte alig van különbség.
2004. tavasza #47eddig 39 kattintásSzélességben se sok... :P
2004. tavasza #48eddig 23 kattintásEgy újabb darab vas, ami nagyobb szokott lenni 29 centinél...
2004. tavasza #49eddig 25 kattintásA dugattyú olyan hatésfél centi, a szelep meg olyan kétésfél.
2004. tavasza #50eddig 37 kattintásMég egy kép a hengerfejről, csak a miheztartás végett.
2004.03.13 15:53eddig 30 kattintásMotor, kalap nélkül
2004.03.13 20.22eddig 38 kattintásApám bakancsa. Meg valami motorszerűség.
2004.03.13 20:13eddig 35 kattintásItt találtam a motort. Középen az a kis pöcök hajtja az egész autót.
2004.03.13 20:17eddig 27 kattintásKuplung. Ez cuppan rá az előző képen látható kis pöcökre.